Açık Pozisyonlar

Başarıya giden yolda tesadüflere yer yok!

Bizimle yola çıkanlar bunu iyi bilir.
Gelin, siz de kariyer yolculuğunuza güvenilir bir yol arkadaşıyla devam edin!

Bankamızın Genel Müdürlük ve Türkiye genelindeki şubelerinde görevlendirilmek üzere bankacılık tecrübesine sahip takım arkadaşları arıyoruz.

Bankamıza başvuruda bulunmak istiyorsanız İş Başvuru Formumuzu doldurmanız gerekmektedir. Posta, faks ve e-mail yoluyla yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır.

Bankamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Yazılım Uzmanı (ATM Uygulamaları)
  • Üniversitelerin Bilgisayar veya Elektronik Mühendisliği bölümünden mezun,
  • C++, ve C# programlama dillerinde deneyimli ve PL / SQL deneyimi olan,
  • ATM Uygulamalarında deneyim sahibi,
  • Çözüm odaklı, takım çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi,
  • Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış veya muaf,
  • Tercihen iyi derece İngilizce bilen.

İş Tanımı

  • Sektörel ve teknolojik gelişmeler ile müşteri ihtiyaçları doğrultusunda yeni uygulamaların/sistemlerin geliştirilmesinde görev almak.
  • Mevcut uygulamaların kod bakımlarını yapmak, ihtiyaçlar doğrultusunda değişiklikleri uygulamak.

Diğer Bilgiler

Eğitim : Üniversite,Yükseklisans,Doktora ve üstü
Tecrübe : Tecrübeli
Pozisyon Tipi : Tam Zamanlı
Pozisyon adı: UZMAN
Şehir: İSTANBUL

Bank Asya Güvenlik Görevlisi

Bankamız İstanbul Anadolu ve Avrupa Yakası Şubelerinde Güvenlik Görevlisi olarak görevlendirilmek üzere;

  • 01.01.1985 ve üzeri doğumlu
  • Erkek adaylar için 1,80 cm ve üzeri boyunda,
  • En az Lise mezunu,
  • Özel Güvenlik Kimlik Kartına sahip (Silahlı),
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • İletişim becerisi gelişmiş, diksiyonu düzgün,
  • Seyahat engeli bulunmayan ve aktif olarak araç kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan (tamamlamış ya da muaf),
  • Tecrübeli ya da tecrübesiz,

çalışma arkadaşları aranmaktadır.

Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi (İstanbul Lokasyonu)

Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi’nin Genel Müdürlüğü’nde (İstanbul lokasyonunda) Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile görevlendirilmek üzere;

  • En az Önlisans mezunu ya da öğrenimine devam eden,
  • 29 yaşını aşmamış,
  • Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
  • İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Telefonda satış yapabilecek,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı, enerjik ve güler yüzlü,
  • Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek (özellikle akşam vardiyasında çalışabilecek erkek aday),
  • Ekip çalışmasına uyumlu,
  • Askerliği en az 1 yıl tecil ettirmiş veya tamamlamış,

takım arkadaşları aranmaktadır.

Genel Bilgilendirme

Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Bank Asya'nın % 100 Çağrı Merkezi İştirak Şirketidir. Bank Asya ile şirket arasında 'Akademi Okulu' projesi olarak iş birliği bulunmaktadır.

Bu iş birliği içerisinde Lisans örgün öğretim mezunu adaylarımıza Bank Asya'da kariyer fırsatı sunmaktayız.

Akademi okulunun amacı; tecrübesiz olan adaylarımıza Banka'ya geçiş yapmadan önce, sektör bilgisi, Banka işleyişi ve ürün bilgisi hakkında deneyim kazandırmak, tecrübesiz adaylara göre iş hayatına önde başlatmaktır.

Bu fırsat kapsamında; Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi'nde adaylarımızın çağrı merkezi pozisyonunda göreve başlatılmasının akabinde istihdam edildikten sonra performansa ve banka ihtiyacına göre adaylarımıza geçiş imkânı sunulacaktır.

Ayrıca önlisans ve açık öğretim mezunu adaylarımıza ise Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi bünyesinde farklı servislere geçiş noktasında kariyer basamakları sunulacaktır.

Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi (Konya Lokasyonu)

Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi’nin Genel Müdürlüğü’nde (Konya lokasyonunda) Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile görevlendirilmek üzere;

  • En az önlisans mezunu ya da öğrenimine devam eden,
  • 29 yaşını aşmamış,
  • Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
  • Telefonla iletişim yeteneği güçlü,
  • İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Telefonda satış yapabilecek,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı, enerjik ve güler yüzlü,
  • Vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek, (özellikle akşam vardiyasında çalışabilecek erkek aday),
  • Ekip çalışmasına uyumlu,
  • Askerliği en az 1 yıl tecil ettirmiş veya tamamlamış,

takım arkadaşları aranmaktadır.

Genel Bilgilendirme

Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Bank Asya'nın % 100 Çağrı Merkezi İştirak Şirketidir. Bank Asya ile şirket arasında 'Akademi Okulu' projesi olarak iş birliği bulunmaktadır.

Bu iş birliği içerisinde Lisans örgün öğretim mezunu adaylarımıza Bank Asya'da kariyer fırsatı sunmaktayız.

Akademi okulunun amacı; tecrübesiz olan adaylarımıza Banka'ya geçiş yapmadan önce, sektör bilgisi, Banka işleyişi ve ürün bilgisi hakkında deneyim kazandırmak, tecrübesiz adaylara göre iş hayatına önde başlatmaktır.

Bu fırsat kapsamında; Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi'nde adaylarımızın çağrı merkezi pozisyonunda göreve başlatılmasının akabinde istihdam edildikten sonra performansa ve banka ihtiyacına göre adaylarımıza geçiş imkânı sunulacaktır.

Ayrıca önlisans ve açık öğretim mezunu adaylarımıza ise Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi bünyesinde farklı servislere geçiş noktasında kariyer basamakları sunulacaktır.

Not: Görev yeri Konya olacağından mülakatlar da Konya'da yapılacaktır.

Engelli Personel (EP-2013)

Şubelerimizde engelli kadro ihtiyacımızın karşılanması amacı ile Bankamız bünyesinde değerlendirilmek üzere personel alımı yapılacaktır.

Başvuruda bulunacak adayların;

  • 27 yaşını aşmamış,
  • En az Ön Lisans, tercihen Lisans mezunu,
  • MS Office programları kullanabilen
  • Yoğun iş temposunda çalışabilecek,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • İletişim yönü kuvvetli olması beklenmektedir.

Ayrıca adayların;

  • Engel derecesinin %40-%60 oranında olması,
  • İş-Kur kaydının bulunması gerekmektedir.

 

Şubesiz Kanallarımız