Açık Pozisyonlar

Başarıya giden yolda tesadüflere yer yok!

Bizimle yola çıkanlar bunu iyi bilir.
Gelin, siz de kariyer yolculuğunuza güvenilir bir yol arkadaşıyla devam edin!

Bankamızın Genel Müdürlük ve Türkiye genelindeki şubelerinde görevlendirilmek üzere bankacılık tecrübesine sahip takım arkadaşları arıyoruz.

Bankamıza başvuruda bulunmak istiyorsanız İş Başvuru Formumuzu doldurmanız gerekmektedir. Posta, faks ve e-mail yoluyla yapılacak başvurular dikkate alınmayacaktır.

Bankamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Bank Asya Güvenlik Görevlisi

Bankamız İstanbul Anadolu ve Avrupa Yakası Şubelerinde Güvenlik Görevlisi olarak görevlendirilmek üzere;

  • 01.01.1985 ve üzeri doğumlu
  • Erkek adaylar için 1,80 cm ve üzeri boyunda,
  • En az Lise mezunu,
  • Özel Güvenlik Kimlik Kartına sahip (Silahlı),
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • İletişim becerisi gelişmiş, diksiyonu düzgün,
  • Seyahat engeli bulunmayan ve aktif olarak araç kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan (tamamlamış ya da muaf),
  • Tecrübeli ya da tecrübesiz,

çalışma arkadaşları aranmaktadır.

Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi (İstanbul Lokasyonu)

Bankamızın iştirak şirketi olan Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi’nin İstanbul lokasyonunda Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile görevlendirilmek üzere;

  • Örgün Lisans mezunu
  • 27 yaşını aşmamış,
  • Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
  • İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Telefonda satış yapabilecek,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı, enerjik ve güler yüzlü,
  • Vardiyalı olarak çalışabilecek,

Takım arkadaşları aranmaktadır.

Genel Bilgilendirme

Dialog Müşteri Hizmetleri A.Ş. Bank Asya'nın % 100 Çağrı Merkezi İştirak Şirketidir. Bank Asya ile şirket olarak "Akademi Okulu" adı ile iş birliği içerisindeyiz.

Akademi okulunun amacı; tecrübesiz olan adaylarımıza Banka'ya geçiş yapmadan önce, sektör bilgisi, Banka işleyişi ve ürün bilgisi hakkında deneyim kazandırmak, tecrübesiz adaylara göre iş hayatına önde başlatmaktır.

Bu fırsat kapsamında; adaylarımızın Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi'nde çağrı merkezi pozisyonunda göreve başlatılmasının akabinde, performansa ve banka ihtiyacına göre geçiş imkânı sunulacaktır.

Ayrıca Dialog Müşteri Hizmetleri Şirketi bünyesinde farklı servislere geçiş hakkı da tanınabilecektir.

Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi (Konya Lokasyonu)

Bankamız İştiraki olarak kurulacak olan Çağrı Merkezi şirketimizin Konya lokasyonunda görevlendirilmek üzere;

  • Örgün Lisans mezunu
  • 28 yaşını aşmamış,
  • Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
  • İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
  • İkna kabiliyeti yüksek,
  • Telefonda satış yapabilecek,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı, enerjik ve güler yüzlü,
  • Vardiyalı olarak çalışabilecek,
  • Erkek adaylar için Askerliği en az 2 yıl tecilli,

Takım arkadaşları aranmaktadır.

Çağrı Merkezimizde işe başlayan kişiler ilerleyen süreçte Bank Asya bünyesinde görevlendirilebileceklerdir.

Çalışma yeri Konya olacağından mülakatlar da Konya'da yapılacaktır.

Engelli Personel (EP-2013)

Şubelerimizde engelli kadro ihtiyacımızın karşılanması amacı ile Bankamız bünyesinde değerlendirilmek üzere personel alımı yapılacaktır.

Başvuruda bulunacak adayların;

  • 27 yaşını aşmamış,
  • En az Ön Lisans, tercihen Lisans mezunu,
  • MS Office programları kullanabilen
  • Yoğun iş temposunda çalışabilecek,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • İletişim yönü kuvvetli olması beklenmektedir.

Ayrıca adayların;

  • Engel derecesinin %40-%60 oranında olması,
  • İş-Kur kaydının bulunması gerekmektedir.

 

Şubesiz Kanallarımız