Sıkça Sorulan Sorular

Mobil Bankacılık
leftmenubottom

iOS 7.0 ve üstü işletim sistemli bir iPhone veya Android 4.0 ve üstü işletim sistemli bir telefon kullanan bütün müşterilerimiz hizmetlerimizde sorunsuz bir şekilde yararlanabilirler.

Mobil Şube’yi kimler kullanabilir?

Tüm bireysel ve kurumsal müşterilerimiz Mobil Şubemize giriş yapabilir ve Mobil Şifreci uygulamasını kullanarak İnternet Şubesine tek kullanımlık şifresi üretebilir.

AsyaMobil Şubeye nasıl üye olabilirim?

Bireysel ve Kurumsal İnternet Şubesi müşterilerimiz, hiçbir üyelik işlemi yapmadan mevcut şifre ve parolaları ile AsyaMobil Şubeye giriş yapabilirler. İnternet Şube üyeliği aynı zamanda AsyaMobil Şube üyeliği anlamına gelip, üyelik süreci her iki kanal için de aynıdır. Bireysel müşterilerimiz parolalarını ya da şifrelerini bloke etmesi durumunda mobil ya da internet şube "Parola Al" adımını kullanarak ya da 0850 222 4 888 Alo Asya'yı arayarak, kurumsal müşteri ise şubelerine başvurarak yeniden şifre ve parola alabilirler.

AsyaMobil Şubeye nasıl ulaşabilirim?

iOS 7.0 ve üstü işletim sistemli iPhone kullanan müşteriler App Store’dan ya da Android 4.0 ve üstü işletim sistemli telefon kullanan müşterilerimiz Google Play Store’dan “AsyaMobil” şeklinde aratarak uygulamayı yükleyebilir, Mobil Şube’yi kullanabilirler.

Mobil cihazım AsyaMobil kullanımı için uygun mudur?

AsyaMobil uygulaması iOS 7.0 ve Android 4.0 üzeri sürüme sahip olan tüm mobil cihazlar için geliştirilmiştir.

AsyaMobil Şube şifre/parolamı unuttum, ne yapmalıyım?

Bireysel müşterilerimiz parolalarını ya da şifrelerini bloke etmesi durumunda kredi kartı veya AsyaNakit bilgileri ile mobil ya da internet şube "Parola Al" adımını kullanarak ya da 0850 222 4 888 Alo Asya'yı arayarak, kurumsal müşteri ise şubelerine başvurarak yeniden şifre ve parola alabilirler.

Hangi durumlarda Mobil Şifreci aktivasyon işlemi yapılmalıdır?
  • AsyaMobil uygulaması mobil cihaza ilk yüklendiğinde tek kullanımlık şifre üretebilmek için,
  • Uygulama iptal edilip yeniden yüklendiğinde,
  • Tek kullanımlık şifre üretmek için kullanılan PIN bloke edildiğinde ya da unutulduğunda,
  • "Şifre Üret" adımıyla 20 defa tek kullanımlık şifre üretilip bu şifreler İnternet veya AsyaMobil Şube girişi için kullanılmadıysa aktivasyon işlemi gerçekleştirilmelidir.
AsyaMobil başvurusu ve kullanımı için herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?

AsyaMobil yükleme ve kullanımı için Bankamızca hiçbir ücret talep edilmemektedir.

Mobil Şifreci kullanılırken aynı zamanda diğer güvenlik yöntemlerini de (Pratik Şifreci, Mini Şifreci, Mobil İmza) kullanabilir miyim?

AsyaMobil Şubesi girişlerinde Mobil Şifreci ile birlikte diğer güvenlik yöntemleri de aktif ise kullanıcının tercihine göre istenilen güvenlik yöntemi ile giriş yapılabilmektedir.

Mobil Şifreci ile nasıl şifre üretebilirim?

Mobil Şifreci menüsünden aktivasyon sırasında belirlediğiniz 6 haneli PIN bilginizi girerek tek kullanımlık şifrenizi üretebilirsiniz.

AsyaMobil Şube'de işlem yaparken arama ya da SMS gelirse ne olur?

Mobil cihazınızın özelliğine ve arama cevaplama süresine bağlı olarak bağlantınız sona erebilir ya da görüntülenmekte olan sayfa kapanabilir.

Mobil Şifreci'de şifre üretirken kullandığım PIN bilgisini unuttum ve/veya Mobil Şifreci'm hatalı giriş nedeniyle bloke oldu. Ne yapmalıyım?

Mobil Şifreci PIN bilgisini unutmanız ya da uygulamanızı bloke etmeniz durumunda “Yeniden Aktive Et” seçeneğiyle aktivasyon işleminizi yeniden yapmanız gerekmektedir.

Mobil Şifreci ile İnternet ya da AsyaMobil Şube'ye giriş yapmak istediğimde aktivasyon işlemini yeniden gerçekleştirmem isteniyor, ne yapmalıyım?

Mobil Şifreci ile art arda 20 kez şifre üretip, ürettiğiniz şifreleri İnternet ya da AsyaMobil Şube'ye giriş için kullanmazsanız eşleme hatası oluşur. Bu durumda, Mobil Şifreci aktivasyonunu yenilemeniz gerekmektedir.

AsyaMobil uygulamasını yüklememe rağmen telefonumun menüsünde uygulamaya ulaşamıyorum, ne yapmalıyım?

AsyaMobil uygulamasının yüklendiği menü telefon modeline göre farklılık göstermekle birlikte uygulama genellikle "Uygulamalar", "Oyunlar", "İndirilenler" menülerinde yer almaktadır.

AsyaMobil uygulamasını yüklediğim cep telefonum çalındığında ya da kaybolduğunda ne yapmalıyım?

Cep telefonunuz çalındığında ya da kaybolduğunda 444 4 888 Alo Asya aranarak Mobil Şifreci iptal edilmelidir. Mobil Şifreci PIN'inizi sadece siz bildiğiniz sürece başkası tarafından kullanılamaz. Mobil Şifreci ile ürettiğiniz şifreler sadece sizin kullanıcı adınız ve parolanız ile kullanılabilmektedir.

Cep telefonumu değiştirdim, Mobil Şifreci'mi tekrar nasıl kullanabilirim?

iOS 7.0 ve üstü işletim sistemli iPhone kullanan müşteriler App Store’dan ya da Android 4.0 ve üstü işletim sistemli telefon kullanan müşterilerimiz Google Play Store’dan “AsyaMobil” şeklinde aratarak uygulamayı yükledikten sonra Mobil Şifreci için tekrar aktivasyon işlemini gerçekleştirirlerse uygulama kullanılır hale gelir.

Mobil Şifreci nasıl iptal edebilirim?

Mobil Şifreci’yi tamamen iptal etmek için 444 4 888 Alo Asya'yı aramanız gerekmektedir.

Şubesiz Kanallarımız