E-Pos Yetkilendirme

E-Pos Şubede A (Admin), G (Genel) ve S (Şube) olmak üzere üç çeşit kullanıcı tipi bulunmaktadır. Kullanıcı tipleri müşterilere proje bazlı tanımlanmaktadır. Örneğin bir kullanıcı, A proje kodu için Admin rolüne sahipken, B proje kodu için Şube rolünde olabilmektedir.

(Admin) : E-Pos Şubedeki en üst yetki derecesidir. Admin kullanıcı kendisine tanımlanmış olan proje koduna ait firmayı ve bu firmaya bağlı bütün şubeleri izleme, bilgi girişi ve değişiklik yapma yetkisine sahiptir. Bu kullanıcının en önemli yetkisi yeni dönem oluşturabilmek ve bir dönemi aktif veya pasif hale getirebilmektir.

G (Genel) : Genel kullanıcı, bir proje koduna (firmaya) bağlı tüm şubelerin bilgilerini izleme ve değiştirme yetkisine sahiptir. Admin kullanıcısından farkı "Yeni Dönem Oluşturma" ve "Aktif Dönemi Seçme" ekranlarını kullanma yetkisinin olmamasıdır.

S (Şube) : Şube kullanıcısı, sadece kendi şubesinin bilgilerini izleme ve değiştirme yetkisine sahiptir. Bu kullanıcının "Yetkili Kullanıcı İşlemleri" menüsündeki ekranları kullanmaya yetkisi bulunmamaktadır.

E-Pos Şubede ekranlar için kullanıcı bazlı yetki kısıtlaması yapılabilmektedir. Yetki kısıtlaması veya verilen kısıtlamanın kaldırılması için şubelerimize başvurulması gerekmektedir.

Şubesiz Kanallarımız