Teknik Konular

İnternet Bankacılığı
leftmenubottom

İnternet Explorer 6.0, Firefox 2.0 veya Google Chrome 1.0 üzerinde tarayıcıları olan müşterilerimiz hizmetlerimizden sorunsuz olarak yararlanabilirler.

Sıkça Sorulan Sorular

İnternet şubesi ikonu tıklandığında boş beyaz sayfa geliyor ise;

Tarayıcı açın, üst kısımdaki menüden;
Araçlar-Tools
İnternet Seçenekleri-İnternet Options

Açılan pencereden;
Gelişmiş-Advanced
Tarama-Browsing
Başlığı altındaki "İstendiğinde Yükleme Özelliğini Etkinleştir" - "Enable Install On Demand"

cümlesinin karşısında bulunan kutucukta ki "tık"ı kaldırın.
Tamam-OK
Bilgisayar kapatılıp tekrar açıldığında problem düzelecektir.

İnternet Şubesi'ne Girmek İstediğimde "Açmaya Çalıştığınız Bölge Bilinmeyen Bir Yetkili Tarafından İmzalanmış Bir Sertifika Kullanıyor. Bu Sayfa Görüntülenemez" mesajı geliyor ise;

Kullanmış olduğunuz tarayıcınız, Bank Asya Internet Şubesinin kullandığı güncel sertifikaları tanımayan güncelliğini yitirmiş bir sürüm olabilir. Yazılım sağlayıcı firmanın web sitesinden ücretsiz olarak güncel tarayıcıyı bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Bilgisayarınızda yüklü olan tarayıcının sürüm bilgisini "Yardım" menüsü altındaki "Hakkında" sayfasından görüntüleyebilirsiniz.

Tarayıcınızı güncelleyebileceğiniz web sitelerine aşağıdaki yer almaktadır.

İnternet şubesi login sayfasındaki banner'lar görüntülenmiyor ise;

Bank Asya internet şubesindeki banner'ları görebilmeniz için bilgisayarınızda FlashPlayer'ın kurulu olması gerekmektedir. FlashPlayer'ı ücretsiz olarak bilgisayarınıza yüklemek için tıklayınız.

Şubesiz Kanallarımız