İhbar Hattı

Kurum bünyesinde gerçekleşen ya da kurum personelinin dahil olduğu zimmet, yolsuzluk, dolandırıcılık, suistimal ve benzeri eylemlere ilişkin sahip olduğunuz bilgileri, aşağıdaki ihbar kanallarını kullanarak kimlik ve iletişim bilgilerinizi paylaşmadan Bank Asya Teftiş Kurulu Başkanlığı'na iletebilirsiniz. Kimlik ve iletişim bilgilerinizi paylaşmanız durumunda bilgileriniz gizli tutulacaktır.

Telefonla İhbar

0 216 633 68 00 numaralı telefonu arayarak günün her saati ihbarda bulunabilirsiniz.
(Mesai saatleri içerisinde yetkililer ile görüşebilir, günün her saati sesli mesaj bırakabilirsiniz.)

Online İhbar

İhbarlarınızı, online ihbar formunu doldurarak internet sitemiz üzerinden iletebilirsiniz.
İhbar formu için tıklayınız.

Bu kanallardan yapılacak istek, öneri, şikâyet ve itiraz bildirimleri, bankacılık işlem talepleri ve iş başvuruları kesinlikle değerlendirilmeyecektir. İstek, öneri, şikâyet ve itiraz bildirimleriniz için 444 2792 numaralı Mutlu Müşteri Hattı'nı veya Mutlu Müşteri İletişim Formu'nu, bankacılık işlem talepleriniz için 0850 222 4 888 numaralı Alo Asya'yı, iş başvurularınız için internet sitemizde yer alan İnsan Kaynakları sayfasını kullanınız.

Şubesiz Kanallarımız