Müşteri İlişkileri

Bank Asya sahip olduğu teknolojik yetkinliği ile iş birimlerinin müşteri ilişkileri yönetimi noktasında ihtiyaç duyacakları tüm taleplere cevap verebilmektedir. Bu teknolojik üstünlük ile birlikte, Bank Asya müşterilerini yakından tanıyan, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine uygun doğru ürün ve hizmetleri sunan bir politika yürütmektedir. Sahip olunan CRM yetkinliği ile birlikte Bank Asya müşterileri ile doğru kanaldan doğru zamanda iletişim kurmaktadır. Geliştirilen ürün ve hizmetlerdeki iş süreçleri müşteri odağından hareketle kurgulanmakta, bu sayede müşterilerimizin her kanaldan aynı olumlu deneyimi yaşamaları amaçlanmaktadır. Yapılan değer ve davranış segmentasyon çalışmaları ile her bir müşteri grubu için doğru pazarlama yaklaşımı geliştirilmektedir. Müşterilerinden gelen şikayet ve talepler uzman bir ekip tarafından süratle ele alınmakta ve talep kapama sonrası müşteri memnuniyeti sürekli ölçümlenmektedir. Müşterilerimize şubelerimizdeki portföy yönetimi iş modeli ile birlikte birebir bankacılık uygulanmakta, tüm bankacılık işlemlerinin etkin bir şekilde yönetilmektedir. Farklı Beklentilere Farklı Çözümler anlayışından hareketle Bank Asya bugün olduğu gibi gelecekte de odağında hep müşterilerin olduğu bir bankacılık yaklaşımını sürdürecektir.

Şubesiz Kanallarımız